.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری عوامل قتل چوپان در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از شناسایی و دستگیری عوامل سرقت از دامداری و قتل چوپان میاندرودی خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری عوامل قتل چوپان در مازندران

به گزارش شمال نیوز محمدرضا جانبازی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع یک فقره سرقت احشام در این شهرستان در روزهای گذشته که به قتل مالک دامداری توسط سارقان انجامید، از شناسایی و دستگیری عوامل این عمل مجرمانه خبر داد.

فرمانده اتنظامی میاندرود در این مورد با تاکید بر سرعت، قاطعیت و دقت نیروی انتظامی در برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم، تصریح کرد: تاکنون پنج نفر از این عوامل دستگیر شد‌ه‌اند و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

جانبازی کشف خودرو  مورد استفاده  این افراد در شب سرقت، به‌ همراه پنج دستگاه تلفن همراه را از لوازم یافته شده اعلام کرد و افزود: این افراد با عملیات گسترده پلیسی و اطلاعاتی و با همکاری مقامات انتظامی دیگر استان‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود با بیان اینکه این پرونده هنوز نیز در مراحل تحقیقات نهایی است، اعلام جزئیات بیشتر را به روزهای آینده موکول کرد.
  در جریان این سرقت که 28 خردادماه سال جاری از یک دامداری انجام گرفته بود، پیرمرد چوپان میاندرودی به ‌نام سید علی نقی‌پور در استان مازندران به قتل رسید.

به گفته اهالی روستای محمدآباد، این اتفاق در ساعات اولیه بامداد در حالی رخ داده است که سارقان با قتل مالک دامداری چندین راس گوسفند را به سرقت بردند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.